Milena Tadić iz Ministarstva finansija rekla je na Odboru za finansije da se cena putarine povećava kako bi mogla da se održi dalja izgradnja i dalje održavanje puteva.
Ona je napomenula da se sa izmenama Zakona o korišćenju javnih dobara delimično postiže usklađivanje sa direktivom Evropske unije, koja propisuje da putarina treba da obezbedi realne troškove održavanja, razvoja i izgradnje autoputeva.
Miodrag Poledica iz Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture kaže da se predloženim zakonom o izgradnji Moravskog koridora obezbeđuje pravni osnov za realizaciju tog projekta, imajući u vidu da je projektno-tehnička dokumentacija „prilično spremna”.
On je dodao da je eksproprijacija zemljišta od Pojata do Kruševca u završnoj fazi i da je sada neophodno da se izabere strateški partner i finansijska sredstva kako bi se krenulo u izgradnju.
Poledica ukazuje i da se sa Moravskim koridorom povezuje pola miliona stanovnika, kao i da je dugačak 110 kilometara, navodi Tanjug.
„Ovaj koridor je podeljen na tri veće deonice, prva je od Pojata do Kruševca i dužine je oko 26,5 kilometara, srednja deonica, koja je i najkompleksnija, se proteže od Kruševca do Adrana, a treća deonica je od Adrana do Preljine i dužine je 30,6 kilometara”, naveo je Poledica.