Međutim, Džefri Tomas, glavni urednik portala „Erlajn rejtings“, rekao je za „Si-En-En“ da se uzroci pada letelice u vlasništvu „Etiopijan erlajns“ znatno razlikuju od onih na letu „Lajon era“.
Na letu „Lajon era“ dogodile su se „divlje fluktuacije u brzini“, rekao je Tomas, a to nije bio slučaj pri padu aviona etiopske kompanije u nedelju, rekao je Tomas.
Kompanija „Boing“ se obratila etiopskom avio-prevozniku i saopštila da prati situaciju.
Vazduhoplov koji se srušio u Etiopiji je najnovija verzija tipa „737“, a taj najprodavaniji moderni putnički avion je navodno i jedan od najpouzdanijih.
Nakon uspešnog prvog leta u januaru 2016. godine, isporuka kupcima četvrte generacije modela „737“ za kratke i srednje letove počela je pre dve godine.
Krajem januara 2019. godine kupcima je isporučeno 350 aviona, a ukupno je poručeno njih 5.011, piše agencija AFP.
Prvi let „boinga 737“ izveden je 1967, a prvi kupac bila je kompanija „Lufthanza“ krajem te godine. Od tada je isporučeno više od 10.000 modela tog aviona.