„U industriji igračaka, gde uspeh traje od tri do pet godina, 60 godina je velika stvar“, izjavio je direktor globalnog brenda „Barbi“, prenosi sajt „Lejtestli“.
There’s nothing like sliding into the weekend with friends! With the #Barbie DreamHouse, creativity and discovery never ends. ❄️
— Barbie (@Barbie) December 28, 2018
Shop now: https://t.co/ThIGx14OhG. pic.twitter.com/zriXHZfIpf
Barbi je poznata širom sveta, kao što su to „Koka-kola“ ili „Mekdonalds“, a svoj debi imala je na Američkom sajmu igračaka u Njujorku 9. marta 1959. godine, kada se prvi put pojavila, preneo je Tanjug.
Sprinkle, sprinkle snowy star.
— Barbie (@Barbie) December 29, 2018
A chilly Saturday with friends means, warm hearts are never far. ❄️❤️#Barbie pic.twitter.com/CbaqQrl6GY
Od tada je prodato više od milijardu ovih lutaka širom sveta.