00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
07:00
30 min
VESTI (repriza)
Koliko su opasne rakete koje je ukrajinska vojska koristila u napadima unutar Rusije?
16:30
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
Hoće li biti Trećeg svetskog rata
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Dualnost Milene Pavlović Barili“
17:30
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

„RŽD Internešenel“ gradi most na visini

© Foto : RŽDIzgradnja železničkog mosta
Izgradnja železničkog mosta - Sputnik Srbija
Pratite nas
Kompanija „RŽD Internešenel“ pristupila je ugradnji prva dva raspona na železničkom vijaduktu u plavnom delu Dunava na deonici Stara Pazova — Novi Sad pruge Beograd — Budimpešta.

Prve raspone mosta izgradiće između stubova visine 6,5 i 4,5 metara. Njihova dužina iznosiće preko 40 metara za svaki kolosek. Ukupno će na vijaduktu biti 84 rasponske konstrukcije, a maksimalna dužina raspona iznosiće 68 metara, navodi kompanija u saopštenju.

Svi rasponi mosta će se betonirati na visini. Maksimalna udaljenost od zemlje iznosiće 24 metra. Prilikom izgradnje rasponskih konstrukcija koristiće se kranovi sa dužinom strele 60 metra, što će omogućiti da se grade dva raspona istovremeno.

Projektom je predviđeno da će prilikom korišćenja vijadukt izdržavati maksimalna opterećenja sa obračunskom brzinom do 200 km/č na deonici, a to znači da će se pored povećanog komfora putničkog prevoza, steći i više mogućnosti za prevoz tereta od mnogo tona, što će omogućiti da se u potpunosti iskoristi geografski položaj Srbije i da se aktivira razvoj železničkog saobraćaja u zemlji.

Podsećamo da „RŽD Internešenel“ sprovodi velike radove na izgradnji vijadukta na deonici Stara Pazova — Novi Sad i tunela Čortanovci u okviru Aneksa 3.1. uz osnovni Ugovor za izgradnju i modernizaciju železničke infrastrukture Srbije.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala