Asteroid se ubrzao, naučnici misle da je vanzemaljski objekat

CC0 / pixabay / Asteroid
Asteroid - Sputnik Srbija
Prvi poznati međuzvezdani objekat koji putuje kroz naš solarni sistem mogao bi da bude gigantsko vanzemaljsko solarno jedro poslato da traži znake života, pokazala je nova studija.

Misteriozni asteroid Oumuamua analizirali su astronomi iz Harvard Smitsonijan Centra za astrofiziku, pošto je otkriveno da se neočekivano ubrzao.

Džinovski asteroid - Sputnik Srbija
„Kometa smrti“: Zemlji se približava asteroid čudnog oblika (video)

NASA je potvrdila da su ove godine zapažanja sa njihovog svemirskog teleskopa Habl potvrdila da je objekat „neočekivano povećao brzinu i promenio putanju kroz prolaz kroz unutrašnji solarni sistem“.

Naučnici su zaključili da je asteroid „možda električna lampa veštačkog porekla“ koja koristi sunčevo zračenje, prenosi B92.

Studija je pokazala da ako se uzme u obzir veštačko poreklo, onda postoji mogućnost da je Oumuamua električna lampa, koja pluta u međuzvezdanom prostoru kao rezultat napredne tehnološke opreme.

„Oumuamua bi mogao da bude aktivna komponenta vanzemaljske tehnologije koja je došla da istražuje naš Solarni sistem, na isti način na koji se nadamo da istražujemo Alfa Kentauri koristeći Staršot i slične tehnologije“, rekao je s druge strane profesor Abraham Leb, koji je sproveo studiju sa Šmuelom Bijalijem.