Naime, piloti zapravo ni ne obraćaju pažnju na te ovacije kojima se putnici zahvaljuju pilotu za uspešan let, jer su oni u tom trenutku zauzeti izuzetno ozbiljnim stvarima.
„Prilikom sletanja puls se ubrzava, pritisak je povišen, i mi ništa sporedno u tom momentu ne primećujemo, svu pažnju usmeravamo na uređaje i na sam proces sletanja. Zbog toga ni ne čujemo aplauze“, objašnjava pilot jedne ruske avio-kompanije „Konstantin“.
Prema njegovim rečima, oni o aplauzima saznaju tek kasnije od stujardesa.
„Moje mišljenje je da bi putnici trebalo da aplaudiraju tek kada se avion parkira, kao i da bi to bilo najispravnije“, zaključuje on.
Sergej, koji radi kao pilot već 30 godina, takođe se složio sa izjavom svog kolege i zaključio da se putnici rano raduju, budući da su piloti svoj posao „odradili“ tek kad avion stigne na svoje parkirno mesto.
On je podsetio na skorašnji slučaj kada je prilikom sletanja u Soči avion skrenuo sa piste i zapalio se, kada se povredilo 18 osoba – i tada su putnici odmah nakon sletanja na zemlju aplaudirali.