Te radnje se izvode u okviru projekta „Heksaflaj“ (High Speed Experimental Fly Vehicles — Eksperimentalna leteća vozila velike brzine). Kao gorivo te letelice će koristiti vodonik.
„Avion budućnosti nije samo jedan, to je serija aviona. To su supersonične, a u budućnosti i hipersonične letelice, uključujući i orbitalne avione, koji će omogućiti da se višestruko skrati vreme prevoza putnika i robe do udaljenih lokacija“, rekao je Sipalo.
Avion bi trebalo da bude bezbedniji i udobniji od postojećih letelica. On takođe mora da ima manji uticaj na životnu sredinu.
U projektu „Heksaflaj“, osim instituta CAGI, učestvuju i Centralni institut za avionske motore, Institut za aero-nautiku „Gromov“ i Moskovski fizičko-tehnički institut. Strani proizvođači u projektu su iz Evropske svemirske agencije, Francuskog centra za aero-svemirska istraživanja (ONERA) i Italijanskog centra za aero-svemirska istraživanja (CIRA).