Prema rečima ukrajinskog političara, prekid železničkog saobraćaja će, pre svega, naneti štetu građanima Ukrajine koji rade u inostranstvu, ali i poljoprivrednim gazdinstvima.
„Milioni Ukrajinaca, kakvi god da su, ipak su Ukrajinci — ukrajinski građani, rade na teritoriji Ruske Federacije. I ako se sutra, na primer, zatvori granica, kako će se vratiti kući — poštom? I kako će posle zarađivati? Naša ekonomija, koja je i tako u stagnaciji, biće potpuno slomljena zahvaljujući našim političarima“, rekao je Mosijčuk.
Ministar za infrastrukturu Ukrajine Vladimir Omeljan izjavio je da Vlada razmatra mogućnost ukidanja železničkog saobraćaja sa Rusijom.
Interesantno, ukrajinska železnica je saopštila da je najprofitabilnija ukrajinska linija u 2017. godini bila upravo Kijev-Moskva, koja je donela šest miliona dolara profita, dok su sve ostale imale samo gubitke.
Trenutno iz Ukrajine u Rusiju saobraćaju uglavnom ukrajinski vozovi, budući da je Rusija bila prinuđena da smanji broj sopstvenih vozova zbog pada broja putnika nakon dešavanja u Ukrajini 2014. godine.