U dokumentu kompanije se navode strateški zadaci do 2025. i 2030. godine.
„Planira se prelazak na novu jedinstvenu ponudu proizvoda visokog kvaliteta koja predviđa tri tipa vozova: dnevni ekspres, noćni prevoz, tradicionalni voz; tri klase servisa: ekonomska, komfor i biznis klasa. Stari vagoni bez klime i ekološkog toaleta do svog potpunog povlačenja iz upotrebe postaće ‘ekonomsko-budžetni‘“, navodi se u izveštaju.
Predstavnik kompanije objasnio je Sputnjiku neke važne detalje takozvane privremene loukost klase, koja će važiti u starim vagonima do njihovog odlaska iz parka.
„Radi se o novim budžetskim, jedinstvenim ponudama“, saopštio je sagovornik agencije.
U celini, prema izveštaju, servis putnika u vozovima se deli na tri tipa i tri klase.
„Dnevni ekspres“ predviđa putovanje do šest sati na rastojanju do 600 kilometara. Biznis klasa u tom delu predviđa veliki komfor i puni servis hotelskog nivoa, komfor — spisak servisa za udobno putovanje po danu bez visokih troškova, ekonomska budžetska — opcija sa mogućim pristupom dodatnim servisima, ekonomska budžetska opcija — bez servisa.
„Noćni voz“ predviđa moguće spavanje za vreme puta do 12 sati na rastojanju od 1,2-1,5 hiljada kilometara. I tu postoji luks, komfor, ekonomska i ekonomska budžet klasa.
„Tradicionalni voz“ predviđa vožnju više od 12 sati na velike daljine. Biznis, komfor, ekonomske i ekonomske budžet klase.
Pre godinu dana kompanija je raspolagala sa 19,316 putničkih vagona. Za period od 2018. do 2025. godine planirana je kupovina još 7000 vagona.