Ta deonica je deo pravca Stara Pazova–Novi Sad, gde „RŽD Internešenel“ izvodi radove u okviru Aneksa br. 3.2. za rekonstrukciju postojeće i izgradnju dvokolosečne železničke pruge. Ukupna dužina deonice je više od 40 kilometara.
Taj aneks predviđa izgradnju dvokolosečne železničke pruge, dva vijadukta, dve galerije, 19 mostova i nadvožnjaka/podvožnjaka, kao i 36 malih mostova. Pored toga će biti izgrađena i nova stanica Beška sa pothodnicima, biće rekonstruisane stanice Inđija, Sremski Karlovci i Petrovaradin sa pothodnicima, kao i stajalište Karlovački Vinogradi, navodi se u saopštenju.
Radovi na deonici Stara Pazova-Inđija su počeli u martu 2018. godine. Već je očišćen teren, izgrađeni su prilazni putevi za građevinsku mehanizaciju, demontirani su stari koloseci i elementi kontaktne mreže, kao i spoljašnji SS uređaji. Izvode se radovi na izradi planuma, drenažnih kanala i propusta za odvod vode, drenaža i perona. Trenutno je na objektu angažovano više od 170 ljudi i 111 jedinica građevinske i železničke mehanizacije.
Rezultat realizacije projekta biće povećanje brzine na deonici Stara Pazova–Novi Sad do 200 km/č, povećanje kapaciteta pruge i nivoa bezbednosti saobraćaja. Vrednost ugovora, koji je potpisan u novembru 2017. godine, iznosi blizu 248 miliona američkih dolara. Završetak radova je planiran za 2021. godinu.
Pored toga, u okviru realizacije Aneksa br. 3.1. uz osnovni Ugovor „RŽD Internešenel“ nastavlja aktivne radove na izgradnji dva velika objekta, kakvih nema u Srbiji — tunela Čortanovci i vijadukta od tri kilometra u plovnom delu Dunava.