Predstavljajući novu kolekciju, maneken šeta zavejanom poljanom po tmurnom zimskom danu. Nazire se, kako se navodi, da je ideja marketinškog stručnjaka koji je smislio ovu, u najmanju ruku, degutantnu kampanju, da se kroz naočare koje proizvodi kompanija vidi kroz svaku tamu, pa i ovu monstruoznu koja je progutala desetine hiljada ljudi koji su umrli u najstrašnijim mukama.
Na profilu kompanije, na mreži Instagram pored jedne fotografije navodi se objašnjenje da je snimanje rađeno u Hrvatskoj pored spomenika „u znak sećanja na stotine hiljada ljudi koji su stradali na ovom mestu“.
Odluka da se logor koristi kao marketinški trik izazvala je brojne komentare poput onih da su „mogli da odu u Aušvic da snimaju“, „da pozadina slika lepo proganja“…
„Novosti“ pišu i da su se, nezvanično, pojavile informacije da je u ovu kampanju prste umešala hrvatska zajednica u Australiji, čiji su članovi predložili ovu lokaciju za snimanje spotova.
Stop using this symbol of the suffering Serbs,Jews and others in your campaign!
— Crvena (@VSreca) 02. jul 2018.
Do yo know what the #Holocaust is?@valleyeyewear pic.twitter.com/MgbvUW1ztj
U Javnoj ustanovi Spomen-područje Jasenovac nisu znali da je sniman reklamni spot. Rekli su da su iznenađeni i da će komentarisati slučaj tek kada budu u potpunosti ispitali o čemu se radi, pišu „Novosti“.
Tanjug