Muziku za spot potpisuje Isidora Žebeljan, a spot će biti korišćen za promociju Narodnog muzeja u svetu.
Polunjin je istakao da mu je čast što učestvuje u tom projektu jer, kao državljanin Srbije, sa Beogradom, kaže, ima posebnu sponu, a energija grada ga uvek „iznova osvaja“.
„Spot na kome radimo biće moj omaž Narodnom muzeju u Beogradu i značaju kulture i umetnosti u mom životu i karijeri. Nadam se da ću svojim učešćem u ovom projektu doprineti da se ljudi širom sveta zainteresuju za bogatu kulturnu baštinu Srbije“, rekao je Polunjin.
Kako se navodi, Polunjin, poreklom Ukrajinac, sa 19 godina je postao najmlađi prvak londonskog Kraljevskog baleta u istoriji te institucije, a široj javnosti je postao poznat nakon pojavljivanja u spotu „Take me to Church“, irskog muzičara Hoziera, za koji je režiju potpisao Dejvid Lašapel.
„Polunjin je izabrao Srbiju i Beograd kao svoj drugi dom i mesto gde može da istražuje i stvara, a Srbija je u njemu prepoznala umetnika koji može da nosi u svet deo naše kulture i stvaralaštva. Zbog toga je on pravi izbor da talentom i kroz igru obeleži novi vek Narodnog muzeja i doprinese osavremenjavanju njegovog imidža“, stoji u saopštenju premijerkinog kabineta.
Narodni muzej će biti otvoren stalnom postavkom, koja obuhvata širok hronološki opseg od dalekog paleolita sve do umetnosti 20. veka.
Organizovana na tri nivoa reprezentativnog zdanja zgrade koja i sama predstavlja spomenik kulture, postavka će biti raspoređena na 5.000 kvadratnih metara izložbenog prostora.
„Otvaranje Narodnog muzeja predstavlja kulturnu prekretnicu u razvoju zemlje i priliku da sugrađani ponovo vide neprocenjivu zbirku koja broji više od 400.000 dela, koju čuva jedna od najstarijih institucija kulture u Srbiji“, izjavila je direktorka Narodnog muzeja Bojana Borić Brešković.
Tanjug