00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
16:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
Srbi u ogledalu Ermitaža
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Zvezdin Toma: Prvi intervju posle pobede nad Fenerom – sanjamo F4
20:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
Kakav je izazov otkrivati i beležiti velike priče u malim pričama
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Fejsbuk pokreće hajku za „ruskim trolovima“

© Sputnik / Natalья Seliverstova / Uđi u bazu fotografijaDruštvena mreža Fejsbuk
Društvena mreža Fejsbuk - Sputnik Srbija
Pratite nas
Kompanija „Fejsbuk“ počela je posebno da obeležava političke reklame kako bi se obračunala s takozvanim „ruskim trolovima“ koji su navodno koristili društvene mreže da bi uticali na ishod američkih predsedničkih izbora 2016. godine, saopštio je televizijski kanal Si-En-En.

U pokušaju da onemogući inostranim državljanima da objavljuju reklame političkog karaktera, kompanija će, kako prenosi Si-En-En, tražiti od onih koji se reklamiraju da prilože lične podatke – kopije dokumenata i poslednje četiri cifre socijalnog osiguranja, kao i američku poštansku adresu. 

Gugl, Fejsbuk - Sputnik Srbija
Većina žitelja Zapada smatra da „Gugl“ i „Fejsbuk“ zloupotrebljavaju informacije

Novim pravilima podležu političke reklame u kojima se spominju kandidati za političke funkcije, ili one u kojima se govori o problemima naoružanja, građanskih prava i patriotizmu. 

Političke reklame biće obeležene specijalnim znakom, po kojem će moći da se zna koja ih je organizacija platila. Ista pravila važiće i na Instagramu koji je u vlasništvu kompanije „Fejsbuk“. 

Kliktanjem na ovaj znak korisnici Fejsbuka će moći da saznaju koliko je ljudi videlo oglas. Političke reklame će biti arhivirane i biće dostupne za pregled do sedam godina. 

Američki zakonodavci kritikovali su ranije Fejsbuk zbog toga što ova društvena mreža nije uspela da omogući transparentnost kada je reč o političarima koji preko nje deluju, kao i zbog toga što je širila netačne informacije. 

Si-En-En tvrdi da su 2016. godine „ruski trolovi“, koji su se predstavljali kao Amerikanci, uz pomoć više hiljada lažnih naloga na Fejsbuku, Instagramu, Jutjubu i Tviteru, sproveli reklamnu kampanju usmerenu na američke birače. 

Društvena mreža Tviter u četvrtak je objavila da uvodi nova pravila za političku reklamu, koja će dobiti posebno obeležje, a oglašivači će biti dužni da kompaniji dostave svoj birački broj. Tviter je takođe saopštio da će ovog leta pokrenuti Centar za transparentno reklamiranje, koji će dostavljati dodatne informacije u vezi s ovom temom. 


Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala