Samo dva takva vagona su proizvedena 1935. godine, a do danas je preživeo samo ovaj. On ima tri kupole sa tenkovskim topovima kalibra 76,2 milimetra. Domet njegove paljbe je 13 kilometara. Vagon je, takođe, opremljen sa šesnaest mitraljeskih gnezda.
On je u sastavu Specijalnog diviziona oklopnih vozova aktivno korišćen tokom operacije za probijanje blokade Lenjingrada. Oklopni vagon obnovljen je u Kaluškoj oblasti i sada će biti postavljen u okviru istorijske izložbe parka „Patriot“.
Motorni oklopni vagon MBV-2 imao je svoje vatreno krštenje u Finskom ratu u pravcu Viborga. U januaru 1940. godine na Karelijskoj prevlaci u sastavu 7. Armije Severozapadnog fronta artiljerijskom vatrom je podržavao ofanzivu Crvene armije u blizini stanice Perk-Jarvi.
Od početka Drugog svetskog rata MBV-2 je, zajedno sa oklopnim vozom broj 60, podržao ruske jedinice u oblastima Kingisep-Moloskovici i Jastrebino-Moloskovici.
Vagon je 1943. godine nazvan „Stremiteljni“ i uključen u sastav 14. Specijalnog diviziona oklopnih vozova.