„Britanski stručnjaci za odnose sa javnošću nisu dovoljno dobro odradili svoj posao da pokažu prednosti Velike Britanije u EU i svalili su svoj neuspeh na RT i Sputnjik. Oni ne mogu da se pomire sa time da njihovi sugrađani mogu da razmišljaju sami, da čitaju nešto drugo osim ’Tajmsa‘ i da glasaju kako žele“, istakla je ona.
Ranije su britanski mediji objavili vesti o istrazi agencije za komunikacije „89up“ o navodnim pokušajima Rusije da utiče na ishod referenduma o izlasku Velike Britanije iz Evropske unije. Najpoznatiji klijent te agencije je kampanja koja promoviše potrebu da Velika Britanija ostane u EU.
Prema tom istraživanju, objavljivanja ruskih medija, konkretno RT i Sputnjika, i njihova distribucija na društvenim mrežama imali su četiri puta veći uticaj na „bregzit“, nego objavljivanja zvanične kampanje za izlazak Velike Britanije iz Evropske unije.
Podaci istraživanja upućeni su u parlamentarne odbore koji učestvuju u istrazi o „mešanju“ Rusije u „bregzit“.