„Lufthanza“ postavlja „prestole“ u avione

© AFP 2023 / DANIEL ROLANDAvioni nemačke avio-kompanije Lufthanza
Avioni nemačke avio-kompanije Lufthanza - Sputnik Srbija
Pratite nas
„Lufthanza“ je objavila prve fotografije svojih novih sedišta za poslovnu (biznis) klasu, napravljenih kao za kraljeve, koja će biti dostupna putnicima njenih aviona „Boing 777-9“, koji će početi da lete 2020. godine.

Manje od mesec dana nakon što je „Singapur erlajns“ objavio da će preurediti svoju poslovnu klasu, nemački avio-prevoznik „Lufthanza“ objavio je pregled sopstvenih ganc novih sedišta u biznis klasi, dizajniranih za predstojeći avion „Boing 777-9“.

Glavna prednost novih sedišta je što su postavljena na takav način da omogućavaju više privatnosti. Najprestižnije je srednje sedište u formaciji 1-1-1, dizajnirano u stilu „prestola“, koje garantuje više ličnog prostora.

​Kompanija navodi da se dodatni prostor u novom „Boingu 777-9“, koji nudi širu kabinu od prethodnih modela, koristi kako bi se olakšao pristup do prolaza sa svih sedišta za putnike poslovne klase. U ovom trenutku, putnici poslovne klase koji imaju mesto do prozora su prisiljeni da prolaze preko druge osobe kako bi došli do prolaza. Ta neprijatnost će biti eliminisana.

Nova „Lufthanzina“ sedišta, takođe, biće svima udobnija za spavanje. Poslovna sedišta obično su napravljena da budu u ravni i nisu dizajnirana da pruže poseban komfor za putnike sa različitim navikama za spavanje. Novorazvijena sedišta imaju posebnu konstrukciju koja omogućava ramenu da potone, tako da oni koji vole da spavaju na strani mogu udobnije da se odmore. A za ljude koji više vole da se ispruže postoje kreveti dužine do 2,2 metra.

Putnik popravlja prozor - Sputnik Srbija
Putnik tokom leta pričvrstio prozor u avionu

Putnici će takođe moći da biraju između veoma dugih kreveta ili dvaput većeg radnog prostora. Oni će imati kontrolu nad svim funkcijama sedišta, ventilacijom i sistemom za zabavu tokom leta. I kao još jedan bonus, sedišta će biti opremljena većim monitorom.

Kompanija navodno planira da smesti između 45 i 60 poslovnih putnika u flotu od 34 nova aviona, ali će izbaciti deo za prvu klasu.

„Lufthanza“ nije precizirala da li će novu konfiguraciju naknadno ugraditi u neki drugi svoj avion ili će ovo biti ekskluzivna za njene nove avione.

 

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala