„U tom pravcu radimo sa vodećim međunarodnim kompanijama koje su prisutne na tom tržištu. Radimo na pitanju razvoja brodova ne samo za istraživanja, već i za turizam“, rekao je Komarov.
Prema njegovim rečima, već je nastupilo vreme kada treba „gledati drugačije“ na širenje korišćenja MKS. Zato će nova strategija razvoja „Roskosmosa“ biće orijentisana na komercijalni segment.
On je takođe saopštio da je „Roskosmos“ usmeren na smanjenje udela budžetskog ulaganja i na povećanje komercijalne dobiti.
Direktor za razvoj biznisa i komercijalizaciju „Roskosmosa“ Anton Žiganov rekao je da će ta korporacija, ako programi za komercijalni kosmički turizam budu razvijani, početi da prevozi kosmičke turiste u orbitu i da ih iz nje vraća.
On je takođe dodao da u Rusiji postoji kompanija „Kosmokurs“ koja radi na izgradnji suborbitalnog turističkog broda.
„Mislim da će se početkom naredne godine već videti preliminarni rezultati. Dali smo toj kompaniji licencu, naša preduzeća mogu da učestvuju u proizvodnji nosača raketa i suborbitalnog broda“, zaključio je Žiganov.