00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
Svet nastao ispod Gogoljevog šinjela
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
Autorska emisija Ljubinke Milinčić
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Potvrđeno za Sputnjik: Rusija razvija futuristički leteći hibrid Ka-90

Pratite nas
Očekuje se da će Ka-90 imati hibridni dizajn, poletaće i sletaće kao helikopter, a leteće kao avion. Očekuje se da letelica razvije maksimalnu brzinu do 800 kilometara na sat.
Svitanje sa Međunarodne svemirske stanice, fotografija kosmonauta Sergeja Rjazanskog - Sputnik Srbija
Rusija pravi sistem za obaranje satelita

Direktor ruskog konstruktorskog biroa za razvoj „Kamov“ potvrdio je dopisniku Sputnjika da kompanija razvija prvi hibridni helikopter na svetu.

Upitan da li kompanija razvija projekat Ka-90, Oleg Želtov je rekao: „Radovi su u toku.“

On je precizirao da trenutna faza razvoja uključuje istraživanje dizajna modela i aerotunele.

„Očekujemo da će razvoj letelice uskoro dostići praktičniju fazu, koja oslikava idejni projekat.“

Šta je Ka-90?

Koncept Ka-90 (ranije poznat kao Ka-100) prvi put je predstavljen na međunarodnom salonu Heli Rusija 2008. u Moskvi.

Helikopter Ka-52 Aligator - Sputnik Srbija
Ruski „aligator“: Udarni helikopter Ka-52 za 60 sekundi

Očekuje se da će Ka-90 postati prva hibridna letelica na svetu, koja kombinuje karakteristike helikoptera i aviona. Prema informacijama iz otvorenih izvora, avion će koristiti skraćeni helikopterski rotor za poletanje i sletanje.

Kada avion dostigne brzinu od 400 kilometara na sat, uključuje se mlazni motor, a njegov rotor sklapa se u deo na zadnjem delu aviona. Planirano je da avion tokom leta u „režimu aviona“ dostigne brzinu do 700-800 kilometara na sat.

Glavni dizajner „Kamova“ Sergej Mihejev izjavio je 2008. da je projekat Ka-90, koji je prvobitno proučavan još 1985. godine, ali je prekinut uoči raspada Sovjetskog Saveza, ponovo stavljen na razmatranje.

 

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala