00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
16:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
Beba i Lola „Beogradski igrački centar“: Energija među ljudima je najveći pokretač
16:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Pjaf“
16:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Kako izgleda poluvekovno druženje sa gitarom
17:00
30 min
ENERGIJA SPUTNJIKA
Subvencije od 20.000 evra za krov nad glavom porodicama sa decom
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

„Fejsbuk“ obećava korisnicima: Pokazaćemo vam kako ste pratili „ruske reklame“

CC0 / Pixabay / Fejsbuk ilustracija
Fejsbuk ilustracija - Sputnik Srbija
Pratite nas
Kompanija „Fejsbuk“ saopštila je da će uskoro pokrenuti specijalni portal na kojem će korisnici moći da provere da li su se povezivali sa stranicama ili nalozima koji su, navodno, bili povezani s ruskim strukturama koje SAD optužuje za umešanost u prošlogodišnje predsedničke izbore.

Reč je o stranicama i reklamnim objavama koje je kreirala „Agencija za istraživanje interneta“ iz Sankt Peterburga. Ovu agenciju američke vlasti optužuju da je na društvenim mrežama objavljivala reklamne informacije, među kojima su i poruke političkog karaktera, sa ciljem da utiče na izbore u SAD. 

Potez - Sputnik Srbija
Rusi ne sede skrštenih ruku: „Gugl“ im ne može ništa

„Uskoro ćemo kreirati portal koji će omogućiti korisnicima Fejsbuka da saznaju koje su stranice ili naloge na Instagramu koji pripadaju ’Agenciji za istraživanje interneta‘ posećivali ili lajkovali u periodu između januara 2015.  do avgusta 2017. godine“, navedeno je u saopštenju. 

Kompanija je navela da smatra da je važno da „ljudi razumeju kako su strani igrači pokušali da poseju razdor i nepoverenje koristeći Fejsbuk pre američkih izbora 2016. godine i posle njih“. 

U septembru ove godine Aleks Stamos, odgovoran za bezbednost na Fejsbuku, izjavio je da je u vreme prošlogodišnjih američkih izbora izvesna ruska struktura potrošila 100.000 dolara za širenje reklamnih saopštenja političkog karaktera preko društvenih mreža. Ta struktura je, navodno, stvarala lažne naloge i stranice. 

Prema njegovim rečima, na osnovu analize koju je sprovela kompanija, ovi nalozi bili su međusobno povezani i njima je, najverovatnije, upravljano iz Rusije. 

Fejsbuk je zatim predao oko tri hiljade primera ovih reklamnih objava Kongresu SAD, koji vodi istragu povodom navodnih pokušaja Moskve da utiče na predsedničke izbore. 


Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala