RT otkriva: Kako je „Tviter“ pokušao da nas „reketira“

© Sputnik / Ekaterina Česnokova / Uđi u bazu fotografijaŠtand televizije RT na Međunarodnom sajmu audio-vizuelnog sadržaja u Kanu
Štand televizije RT na Međunarodnom sajmu audio-vizuelnog sadržaja u Kanu - Sputnik Srbija
Pratite nas
Televizija RT odgovorila je na tvrdnje da su RT i Sputnjik pokušali da se mešaju u američke izbore 2016. godine, otkrivajući da je ovaj gigant društvenih medija bio taj koji je predložio RT-u da postavi veliki broj oglasa reklama na svojoj platformi pre glasanja. Najbolji deo ovoga? RT je odbio predlog „Tvitera“.
Logo Tvitera u Njujorku - Sputnik Srbija
Tviter cenzuriše Sputnjik i RT

U četvrtak je američka društvena mreža „Tviter“ saopštila da je odlučila da blokira oglašavanje sa naloga u vlasništvu RT-a i Sputnjika na svojoj platformi. Kompanija je saopštila da je svoju odluku donela nakon „retrospektivnog rada“ u vezi sa američkim predsedničkim izborima 2016. i u svetlu „zaključka američke obaveštajne zajednice da su i RT i Sputnjik pokušali da se mešaju u izbore u ime ruske vlade“. Glavna urednica Sputnjika i RT-a Margarita Simonjan objavila je odgovor, dok su korisnici „Tvitera“ kritikovali kompaniju, tvrdeći da je njegova odluka, čisto i jednostavno, cenzura.

U posebnom komentaru, RT je otkrio da bez obzira na današnje teške optužbe Tvitera o navodnom mešanju ruskih medija u američke izbore, još tokom predizborne trke sama kompanija je pokušala da ubedi ruskog emitera da kupi veliku reklamu i proširi svoj uticaj među biračima.

Zamenik glavne urednice RT-a, Kiril Karnovič Valua, objasnio je da su tokom pregovora u aprilu 2016. direktori za marketing i saradnju kompanije „Tviter“ izložili medijsku strategiju za emitera u specijalno prilagođenoj prezentaciji o prednostima njihove platforme.

​RT navodi da je Tviter podstakao mrežu da bogato potroši sredstva, prikazujući svoju platformu i naglašavajući svoj široki domet među biračima. Tviter je obećao RT-u niz pogodnosti, uključujući i prilagođene emotikon-haštagove za povećanje svesti o brendu RT, prilagođenu analitiku i istraživanja, ekskluzivno zatvoreno beta-testiranje novih funkcija Tvitera, pa čak i posvećeni tim koji bi emiteru pomagao u prilagođavanju sadržaja i strategije.

RT je Tviteru učinio uslugu da ne objavljuje nijedan poverljivi finansijski detalj ovog predloga, niti imena osoba uključenih u ovaj predlog, ali je objavio „skrinšot“ „izjave o misiji“ koju je napisao „Tviter“, koja poziva RT da „dostavi nepristrasno gledište o izborima u Sjedinjenim Američkim Državama sa prednostima koristeći moćnu tehnologiju ’Tvitera‘ za distribuiranje poruke u realnom vremenu“.

​Šta se desilo sa „Tviterovom“ ponudom? RT navodi da ju je emiter odbio zbog prevelike cene i nedostatka vere da će kampanja služiti interesima mreže.

Umesto toga, RT je krenuo tradicionalnim putem i potrošio samo 275 hiljada dolara na konvencionalno oglašavanje svojih novosti na Tviteru 2016. godine, u skladu sa standardima medijske industrije. Karnovič Valua navodi da je samo mali deo toga zapravo otišao na pokrivanje izbora u SAD. Štaviše, RT je 2017. godine zapravo prekinuo svoje oglašavanje na Tviteru, navodeći „nezadovoljavajuće rezultate“ iz prethodne godine.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala