„Ovo je vanredna istraga koja pokreće pitanje pravičnosti izbora u SAD. Nakon napete analize pravnih normi i politike kompanije, odlučili smo da sa Kongresom podelimo reklamu koju smo pronašli kako bismo pomogli vlastima da završe vitalno neophodan posao za procenu onoga što se desilo na izborima 2016. godine“, rekao je Šrage.
Prema njegovim rečima, ovi podaci neće biti objavljeni, jer to zabranjuje savezni zakon.
Šrage je kazao da Fejsbuk nije znao ništa o navodnoj vezi između kupljene reklame i Rusije. On je rekao da je moguće da će biti pronađeno još reklama na Fejsbuku povezanih sa Rusijom.
Društvena mreža Fejsbuk ranije je saopštila da su tokom predizborne kampanje u SAD ruski botovi kupili reklamu na toj društvenoj mreži kako bi uticali na ishod predizborne trke. Portparol ruskog predsednika Dmitrij Peskov izjavio je da Moskva sa tim nema nikakve veze.
FBI i Kongres SAD vode istragu o mešanju Rusije u izbore u SAD, kao i o navodnim vezama predsednika Donalda Trampa sa Rusijom, koje negiraju kako u Beloj kući, tako i u Kremlju. Specijalni tužilac za istragu je bivši šef FBI Robert Miler. Rusija je više puta odbacivala optužbe da je pokušavala da utiče na izbore u SAD, a Peskov ih je nazvao „apsolutno neosnovanim“.