Podsetimo, u medijima se pojavila informacija da ruska kompanija ima plan i ponudu da sa slovačkom firmom da otkupi „Gošu“.
Navodno bi, prema pisanju medija, predstavnici ruskih železnica u utorak 12. septembra trebalo da obave razgovor sa rukovodstvom opštine Smederevska Palanka.
“Mi smo ovde jedini predstavnici Ruskih železnica, ne samo u Srbiji već i u regionu i odgovorno tvrdim da ni ja kao ni jedan od mojih zaposlenih nikada u životu nismo spomenuli tu priču, ne znam odakle je potekla ta spekulacija“, kaže Sultanov.
Prema nekim navodima 12. septembra bi predstavnici Ruskih železnica trebalo da posete Smederevsku Palanku, da li ćete vi biti u toj delegaciji?
— Ja nisam u toj delegaciji i nemam informaciju da će bilo ko od predstavnika naše kompanije posetiti Srbiju.
Ruske železnice znači već godinama uspešno rade u Srbiji i posle niza završenih projekata saradnja ulazi u novu fazu, koji su to novi projekti?
— Mi smo do sada završili i uspešno predali osam deonica Železnicama Srbije i sada nastavljamo priču sa deonicom Stara Pazova — Novi Sad. Što se tiče saradnje sa Vladom Republike Srbije i sa preduzećem Infrastruktura Železnice Srbije mi nastavljamo razgovore o projektovanju i izradi dispečerskog centra, što je veoma ozbiljan i ambiciozan projekat Republike Srbije. Takođe, imajući u obzir koliko ovde imamo resursa, izvođača i mehanizacije mi naravno nećemo odustati od priče za dobijanje drugih poslova u Srbiji i u regionu. Pre svega, jer kroz Srbiju ide najvažniji koridori 10 i 11 koji su jedan od izvora za popunjavanje i republičkog budžeta i za razvoj domaće industrije i privrede.
Ruske zeleznice su angažovane i na izgradnji deonice brze pruge Beograd — Budimpešta. Da li je to i najveći projekat koji trenutno izvodite u Srbiji, koja je njegova vrednost i kada je plan da bude zavrsen?
— Deonica Stara Pazova — Novi Sad i jeste sastavni deo pruge od Beograda do Budimpešte. Najveći deo će izgraditi kineski izvođači od Beograda do Stara Pazova i od Novog Sada do do državne granice sa Mađarskom. Najteži deo od Stare Pazove do Novog Sada pripada nama i mi smo završili projektovanje, potpisali smo ugovor za bušenje tunela i izgradnju velikog mosta odosno vijadukta dužine 3 tri i po kilometra kroz Frušku goru. Već je dobijena građevinska dozvola, pre dva dana smo i dobili dozvolu za sečenje drveta u Nacionalnom parku Fruška gora i odmah smo počeli sa radovima. Što se tiče železničke linije u procesu je ugovorački postupak i za nekoliko sedmica ćemo biti spremni da potpišemo ugovor za izgradnju koloseka.