Kako piše magazin „Forbs“, iz „Fejsbuka“ su objavili da su dodatno razvili i unapredili svoj alat „Povezani članci“, kako bi smanjili cirkulaciju i uticaj lažnih i obmanjujućih priča kojima je javnost izložena.
Koristeći unapređenu mašinsku tehnologiju učenja, „Fejsbuk“ je naveo da sada može da identifikuje veći obim potencijalnih obmana na društvenoj mreži i da ih brže usmerava u grupu za proveru činjenica koju obavlja treća strana.
Kako se navodi u saopštenju, „Fejsbuk“ je otkrio da određene grupe koriste njegovu funkciju „Stranice“ kao kanal za širenje lažnih vesti. Kompanije, organizacije, poznate ličnosti i drugi, koriste funkciju Fejsbuka za svoje javne profile na ovoj mreži.
„Oni koji dele priče za koje treća strana koja vrši proveru činjenica utvrdi da su lažne, neće više moći da zakupljuju reklamni prostor na Fejsbuku“, poručila je kompanija.