„Vojentorg“ zasad nema svoja prodajna mesta u inostranstvu, ali razmišljamo na koji način da počnemo realizaciju tog plana. Prvi korak bi mogao da bude prilagođavanje našeg sajta, odnosno internet-magazina, zahtevima i potrebama kupaca u inostranstvu, kako bi oni mogli da dođu do odeće sa simbolma „Armije Rusije“, rekao je zamenik generalnog direktora „Vojentorga“ Arkadij Telepnjev.
On je naglasio da dalje pitanje izlaska na inostrano tržište zahteva ozbiljan posao.
Prema njegovim rečima, posle otvaranja prve prodavnice „Armije Rusije“ u Moskvi bilo je mnogo zahteva od predstavnika raznih zemalja, uključujući i Evropu, da se roba ovog brenda plasira na njihova tržišta.
Govoreći o daljem razvoju brenda, Telepnjev je rekao da će i u novim kolekcijama biti nastavljeno korišćenje vojne tematike.
„Razgovarajući sa predstavnicima modne industrije, sa proizvođačima, mi smo shvatili da je brend dovoljno interesantan i tražen. Smatramo da vojna tematika treba da ostane, zato što je to istorija, a istorija je — ljubav ka otadžbini“, naglasio je on.
Telepnjev je takođe rekao da će se ubuduće, prilikom šivenja novih kolekcija, sve više koristiti novi materijali i nove tehnologije.
„Mi smo stvorili i eksperimentalni proizvodni kombinat — to je naša jedinica u kojoj se koristi najsavremenija oprema i tehnologije. I na toj opremi, uz korišćenje kvalitetnih materijala, mi želimo da napravimo kvalitetne stvari“, rekao je Telepnjev.
On je istakao i da prepoznatljivost svake stvari ne treba ba bude to što na sebi ima krupno ispisan brend, već da je ona kvalitetno urađena.
Prema njegovim rečima, „Vojentorg“ će novu kolekciju za jesen-zimu predstaviti najkasnije do početka novembra, a istovremeno se sprema i kolekcija za proleće-leto.
Telepnjev je otkrio da će nova kolekcija „nastaviti temu prikazivanja istorijskih događaja“, ali da će biti i nekih „novih momenata“.
Prema njegovim rečima, kompanija planira da u stvaranje dizajna uključi i Studio vojnih umetnika „Grekov“.
„Mislim da će biti nastavljena i sirijska kolekcija, jer za njom vlada velika potražnja“, dodao je zamenik direktora „Vojentorga“, ističući da će svoje mesto u novoj kolekciji pronaći i „arktička tema“.
Odeća i modni detalji „Armije Rusije“ su poslednjih godina postali jedan od omiljenih odevnih predmeta Rusa i jedan od omiljenih suvenira koje kupuju turisti prilikom posete Rusiji.
„Armija Rusije“ proizvodi vojnu odeću i dodatnu opremu radi popularizacije ruske armije i promovisanja patriotizma kod mladih, a sam brend je utvrdio lično ruski ministar odbrane Sergej Šojgu, koji i sam često navrati i ponešto pazari u njihovim radnjama.
Kako su ranije rekli Sputnjiku u radnjama „Armije Rusije“, Šojguu se jako sviđaju njihovi proizvodi, a najviše — kožne jakne. Ruskog ministra odbrane smo nedavno mogli i da vidimo u majici ovog brenda, dok je sa Vladimirom Putinom bio na pecanju u Južnom Sibiru.
Po pravilu, „Armija Rusije“ iz sezone u sezonu lansira muške, ženske i dečje kolekcije. Najbolje se prodaju dukserice ili majice sa likom ruskog predsednika, kao i majice sa likovima Šojgua i Lavrova. Traže se i šolje, rančevi, neseseri sa sredstvima za ličnu higijenu, kape, obuća, marame sa logom, ali i igračke vojnika, makete tenkova i drugih borbenih vozila, i ostali suveniri sa vojnom i patriotskom tematikom.
U „Vojentorgu“ navode da su njihove kolekcije ponajviše namenjene ljudima koji vode aktivan stil života i koji se bave sportom, odnosno onima koji sa ruskim vojnicima dele iste vrednosti — patriotizam, timski duh i mobilnost.
Podsetimo, Ministarstvo odbrane Rusije unajmilo je akcionarsko društvo „Vojentorg“ u proleće 2009. godine. To je ekskluzivni dobavljač odeće za ruske oružane snage, ali takođe obezbeđuje i ketering, nudi usluge kupanja i pranja i vodi lanac maloprodajnih objekata.