Ovaj ruski saksofonista i kompozitor, pionir etno-džeza u Sovjetskom Savezu i Rusiji, otkrio je za Sputnjik i razloge zbog kojih je za njega džez bio i ostao mera stvari.
Šta nam je bio Džoni Štulić i šta nam je danas, pišu li se i dalje filigranski stihovi ili je Džoni jedan i neprevaziđen, pokušali smo da saznamo od jednog od najtvrdokornijih „džonista“, književnikom Muharemom Bazduljem.
A kako posle četiri decenije zvuče numere sa albuma „Crna dama“ grupe Smak, da li su viski i bunde i afera splet aktuelnije danas nego te 1977. godine, kada su se zavrtele na svim jugoslovenskim radio-stanicama, otkrio nam je osnivač kragujevačke grupe Smak, legendarni gitarista Radomir Mihailović Točak.
Da li je rokenrol samo muzički žanr, pravac, ili je više od toga? Koliko je svaka priča o jednom od najvećih fenomena 20. veka u osnovi sociološka studija, slika vremena i društva, a koliko filozofska, budući da je reč o jasno definisanom odnosu prema svetu i pogledu na svet? Ovo su samo neka su od pitanja na koja su odgovore pokušali da daju književnik Mihajlo Pantić i rok kritičar Petar Popović, autori knjige „Biti rokenrol“, koja je za kratko vreme doživela nekoliko izdanja.
U emisiji „Orbita kulture“ čućete kako je Bora Čorba uz klasiku, pod vedrim drvengradskim nebom, na nedavno održanom festivalu „Boljšoj“, gitarskim rifovima nadjačao zvuke violine i klavira i ovoga puta napravio dobru žurku. Raspoložen i nestrpljiv da zapali muzikom nebo nad Drvengradom, Bora je uoči koncerta za Sputnjik kazao da je Mećavnik bogomdano mesto za rokenrol, budući da je njegov tvorac, Emir Kusturica — stari provereni roker.
Sputnjik je za vreme 5. Festivala ruske klasične muzike „Boljšoj“ razgovarao i sa svetski poznatim violinistom Romanom Simovićem.