Govoreći na 13. Međunarodnom vazduhoplovnom i kosmičkom salonu MAKS 2017, Bondarev je novinarima rekao da piloti imaju slobodu tokom letačke obuke i pilotiranja ovim avionom.
„Rekao bih da zasad nema fiziološke granice za pilota PAK-a, kako u letačkoj obuci, tako i u pilotiranju ovim avionom“, istakao je Bondarev.
On je objasnio da T-50 može da se pohvali povećanom snagom motora, kapacitetom bombi, opsegom leta i desetinama drugih poboljšanih parametara.
„Konstruktori rade na tome da osiguraju da mašina za pilota pruži maksimum“, naveo je komandant.
Avion T-50 konstruisao je ruski proizvođač vazduhoplova „Suhoj“ u sklopu PAK FA, pete generacije programa lovaca vazduhoplovnih snaga Rusije. To je jednosedni višenamenski borbeni mlaznjak sa dva motora konstruisan za nadmoćnost u vazduhu i napadačku ulogu i opremljen je naprednim avionskim sistemom i aktivnim faznim radarom.
Prvi let aviona izveden je 2010. godine. Predsednik Ujedinjene vazduhoplovne korporacije Jurij Sljusar izjavio je da će prva serija od 12 aviona „Suhoj“ T-50 biti isporučena Ministarstvu odbrane Rusije već 2019. godine.