Ova deonica je prva završena deonica u okviru rekonstrukcije pruge Resnik—Valjevo, koji izvodi „RŽD Internešenel“.
Bez obzira na kratke rokove, u potpunosti je rekonstruisan tunel Bela Reka, u kome je prvi put u okviru modernizacije železničke pruge Srbije izvedeno polaganje koloseka uz primenu tehnologije „tepiha“ pod tucanikom.
Rekonstruisani su koloseci u stanicama Bela Reka, Barajevo, Stepojevac i stanici Vreoci, a kao rezultat zamene šinskih polja, uređaja i kontaktne mreže, brzina vozova će se povećati sa 50 na 90 kilometara na sat.
Sanacija saobraćaja na pruzi Beograd—Bar je posebno aktuelna u periodu vrhunca turističke sezone, a ništa manje bitna je mogućnost redovnog snabdevanja termoenergetskih postrojenja u Srbiji ugljem iz rudarskog basena Kolubara.
Rekonstrukcija deonice Resnik—Valjevo se izvodi u skladu sa ugovorom potpisanim u decembru 2015. godine, a čija vrednost iznosi oko 80 miliona dolara.