NASA ne priznaje kontakt sa vanzemaljcima, šta će reći Anonimusi

© Foto : ESA/Hubble & NASAIzobraženie dalekoй galaktiki pod nazvaniem "Koleso telegi" (Cartwheel Galaxy), sdelannoe s pomoщью kosmičeskogo teleskopa NASA Hubble
Izobraženie dalekoй galaktiki pod nazvaniem Koleso telegi (Cartwheel Galaxy), sdelannoe s pomoщью kosmičeskogo teleskopa NASA Hubble - Sputnik Srbija
NASA neće uskoro objaviti da je ostvarila kontakt sa vanzemaljcima, uprkos tvrdnjama iz veoma gledanog viralnog videa hakera aktivista iz grupe Anonimus, saopštila je ta američka svemirska agencija.
Vanzemaljci ilustracija - Sputnik Srbija
NASA se sprema da objavi „jedno od najvećih otkrića u istoriji“

Hakerska grupa je u jednom od poslednjih video-klipova koje je objavila na Jutjubu, navela da je NASA „na ivici“ da saopšti otkriće postojanja vanzemaljskog oblika života.

NASA je sada, međutim, potvrdila da ne postoje novi dokazi o postojanju života izvan Zemlje, bar ako se može suditi prema tvrdnjama portparola te agencije Tomasa Curbuhena, na čijim izjavama se većina tvrdnji Anonimusa i zasniva.

„Suprotno nekim tvrdnjama, ne postoji saopštenje NASA ’na čekanju‘ koje se tiče vanzemaljskog oblika života“, naveo je Curbuhen na Tviteru, prenosi B92.

„Da li smo sami u svemiru? To još uvek ne znamo, ali imamo misiju da idemo napred kako bismo došli što bliže odgovoru na to fundamentalno pitanje“, napisao je on.

​Citati doktora Curbuhena, korišćeni u pomenutom videu, potiču iz njegovog aprilskog obraćanja Komitetu za nauku i tehnologiju SAD, u kome je rezimirao istraživački rad NASA na polju astrobiologije, uključujući nedavne i buduće misije.

Curbuhen je tada rekao:

„Imajući u vidu različite aktivnosti u potrazi za životom, na više različitih polja, mi smo na korak od jednog od najznačajnijih otkrića, bez presedana“.

Njegov komentar da je NASA „na ivici otkrića“, stavljen je u drugačiji kontekst, piše Indipendent.

Curbuhen je u tom istom govoru jasno istakao i da NASA „još uvek nije našla definitivne znake života na bilo kom drugom mestu“.