Osmeh na pakovanju rolni toalet-papira, uz frizuru koja je postala zaštitni znak Donalda Trampa i podignut palac nagore, postali su zvanični logo nove robne marke toalet-papira. Meksički preduzetnik Antonio Batalja nazvao je svoj novi patentirani proizvod imenom aktuelnog američkog predsednika.
Moto proizvoda je „mekoća bez granica“ a na omotu rolni toalet-papira piše „ovo je jedini zid koji smo spremni da platimo“ što su reference na Trampova obećanja u kampanji. Tramp je insistirao na izgradnji zida na meksičko-američkoj granici koji bi sprečio protok migranata, i govorio je da će naterati meksičku vladu da ga plati.
Batalja je objasnio za „Sputnjiku mundo“ da je na ovu ideju došao ne bi li „društveno i miroljubivo“ odgovorio na Trampove uvrede na račun Meksikanaca tokom predizborne kampanje.
„Želeo sam da uradim nešto što će dobiti pozitivnu povratnu informaciju i pomoći migrantima — ljudima koje je Tramp uvredio svojim komentarima“, rekao je on.
Batalja je objasnio da njegov projekat nije samo komercijalni i da će deo prihoda ići za pomoć meksičkoj zajednici u SAD.
Ispočetka, Batalja je želeo da patentira odeću ili obuću sa Trampovim imenom, ali nakon što je otkrio da takve robne marke već postoje u Sjedinjenim Državama, preorijentisao se na toalet-papir.
„Uzimajući u obzir veliki broj opcija, odabrao sam toalet-papir jer je to smešna roba koja može biti interesantna ljudima uz širenje ideje. Uz to, ne rugam se Trampu, jer to nije vrsta toalet-papira sa njegovim likom na listićima (kakva već postoji u SAD)“, rekao je preduzetnik.
Novi toalet-papir trebalo bi da se pojavi u meksičkim prodavnicama za nekoliko meseci.