„Ako se govori o našim nacionalnim proizvodima, nesumnjivi lider je postao uljani sektor: 54 odsto trgovinskih marki suncokretovog ulja koje smo mi istražili je povećanog kvaliteta. Slična situacija je i sa sa brašnom, heljdom i pirinčem. U tim kategorijama udeo kvalitetne i visokokvalitetne robe prelazi 80 odsto“, naglasio je on.
Istraživanje marki je pokazalo i da ruski proizvodi od tvrdih sorti pšenice mogu da konkurišu najboljim italijanskim markama, naveo je šef „Roskačestva“.
Ako se govori o robi koja nija hrana, u Rusiji je formirana jaka tekstilna industrija, kaže Protasov.
„Ti proizvodi lake industrije koji su sašiveni u Rusiji, sašiveni su odlično. Šta su očigledni problemi — to je uvoz tkanina čiji kvalitet bi trebalo da bude bolji. Istraživanja su pokazala veliki udeo falsifikata, kada potrošač plaća za prirodne materijale, a dobija sintetiku“, naglasio je Protasov.