Kako se navodi u saopštenju TOS, radionici je prethodilo predstavljanje Srbije kao destinacije. Direktorka TOS Marija Labović je tom prilikom dala veliki broj izjava za veoma značajne kineske medije „Global tajms“, „Čajna dejli“ i „Treveler magazin“, sa milionskim tiražima i takođe intervju kineskoj nacionalnoj televiziji Si-Si-Ti-Vi, koja je ujedno snimila celokupni događaj, što pokazuje koliko veliko interesovanje vlada među kineskim organizatorima putovanja i medijima.
Nakon uspešne radionice, Turistička organizacija Srbije predstaviće i promovisati turizam Srbije na velikom turističkom sajmu COTTM (Čajna autbaund trevel i turizam market), u Pekingu koji će se održati od 29. do 31. marta 2017. godine.
Na zajedničkom štandu TOS sa Nacionalnom turističkom organizacijom Crne Gore pod zajedničkim sloganom „Vajld soul grup“ predstaviće se i Turistička organizacija Vojvodine, Atomska Banja, kao i agencije iz Srbije, „Vivaldi grup“, „Eurodžet“, „Magelan“, „R turs“ i „Glob metropoliten turs“.
Otkad je Srbija ukinula vize za turiste iz Kine, ukupan porast u broju kineskih turista je 102 odsto u odnosu na isti period prošle godine.