Mnogi automobili te marke bili su izuzetno popularni u Sovjetskom Savezu, ali i u inostranstvu.
GAZ – 21 „volga“

Jedan od najprodavanijih automobila u SSSR-u proizvodio se od 1956. do 1970. godine.
Pojavljivao se u kultnim filmovima „Pazi, automobil“, „Briljantska ruka“, a pored toga izvozio se u 75 zemalja sveta.
GAZ – 13 „čajka“

„Čajku“ mnogi smatraju jednim od najlepših automobila proizvedenih u Sovjetskom Savezu.
Proizvodio se od 1959. do 1981. godine, a 1955. godine izbačen je prvi model, od koga ukupno ima 3.000 tih automobila.
Oni su uglavnom prevozili visokopostavljene činovnike tadašnje vlasti, ali obični građani nisu mogli da ih kupe.
Lada „niva“

Najpopularnije sovjetsko i rusko terensko vozilo sa vučom na sva četiri točka. Prvi automobil koji je fabrika u „Toljati“ napravila bez saradnje sa „Fijatom“ .
Proizvodi se od 1977. godine do danas, a nazvan je u čast dece automobilskih konstruktora Petra Prusova (Natalija i Irina) i Vladimira Solovjova (Vadim i Andrej).
„Niva“ je 1978. godine dobila priznanje za najbolji automobil svoje klase na međunarodnoj izložbi u Češkoj.
VAZ – 2101 „kopejka“

Prvi automobil iz linije „žiguli“, takozvani sovjetski „kec“, proizvodio se od 1970. do 1988. godine.
Automobil je koncipiran na osnovu „fijata“ 125, a kasnije je poslužio kao osnov za sve ostale modele.
„Moskvič 412“

Ovaj automobil se proizvodio od 1967. do 1975. godine i postao je jedan od popularnijih izvoznih proizvoda SSSR-a.
Pored toga, automobil je beležio i dobre rezultate na reli-trkama tokom ’60. i ’70. godina prošlog veka.
„Zaporožec“

U pitanju je jedan od najpoznatijih automobila zaporoške fabrike, ali zbog smešnog izgleda bio je predmet mnogih viceva.
Ovaj automobil imao je „v“ motor sa vazdušnim hlađenjem i zadnjom vučom.
VAZ – 1111 „oka“

Poznata „oka“ proizvodila se od 1987. godine do 2008. Međutim, 2013. godine saopšteno je da će napraviti repliku ovog automobila.
Katkad su ovaj automobil nazivali i „kapsulom smrti“ zbog izuzetno loših pokazatelja na takozvanim „kreš testovima“, iako se ispostavilo da je imala bolje pokazatelje nego klasični modeli „žigulija“.