Ova društvena mreža zasad sprovodi istraživanje kako bi procenila da li ima interesovanja za tu ideju, prenosi Bi-Bi-Si.
Korisnici koji bi plaćali dobili bi pristup Tvitdeku, sa poboljšanim pristupom, koji nudi mnogo više od Tvitera, ali kompanija nije nagovestila da razmatra da uvede plaćanje za „obične“ korisnike servisa.
Međutim, kako se navodi, ova ideja dolazi u trenutku kada se korisnici sve više okreću drugim mrežama, poput Snep četa.
O toj ideji, Tviter je ispitao mali broj korisnika.
„Mi redovno ispitujemo korisnike kako bismo prikupili podatke o iskustvima korisnika Tvitera i kako bismo donosili bolje poslovne odluke. Ispitujemo nekoliko načina da Tvitdek bude korisniji profesionalcima“, navodi se u saopštenju kompanije u kome je korisnicima opisano i kako će raditi nova „alatka“.
Kako se navodi, ona pruža mogućnost gledanja, objavljivanja i upozorenja, poput alarma, trendova, analiza aktivnosti, kao i mogućnost komponovanja i raspoređivanja alata po prilagodljivoj tabli.
„Biće dizajniran da olakša funkcionisanje, poveća publiku i pruži uvid u mnogo više sadržaja i informacija“, navodi se u saopštenju.
Ukoliko se uvede, ta alatka će moći da se poredi sa uslugama drugih kompanija koje nude poboljšane načine za korišćenje.