00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
16:00
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Nove verzije pada Tu-154 u Crno more

© Sputnik / VIKTOR TOLOCHKO Vojni ansambl „Aleksandrov“ je jedan od najboljih i najveličanstvenijih reprezenata ruske kulture i ruske muzike.
Vojni ansambl „Aleksandrov“ je jedan od najboljih i najveličanstvenijih reprezenata ruske kulture i ruske muzike. - Sputnik Srbija
Pratite nas
Vojni avion Tu-154, koji se srušio u Crno more, uopšte nije padao, već je sleteo na vodu u kontrolisanom letu pod kontrolom komandanta posade, piše list „Komersant“.
Istraga pada Tu-154 u Sočiju - Sputnik Srbija
Istraga: Nije bio teroristički napad na Tu-154

List piše, pozivajući se na izvor blizak vojno-tehničkoj komisiji, da je 3D-simulacija pokazala da je avion poleteo normalno. Nakon toga, posada „takođe nije napravila nijednu standardnu grešku koja se dešava u takvim slučajevima, letelica nije se nije nalazila u kritičnim napadnim uglovima, nije gubila brzinu, nije dobijala spin i uopšte nije padala“, navodi „Komersant“.

Nakon otprilike minut posle poletanja avion je postigao visinu od oko 250 metara i brzinu od oko 360-370 kilometara na sat, a odmah nakon toga u avionu je „ubrzano počela da se razvija vanredna situacija“.

„Situacija se ogledala u tome da je pilot, komandant posade Roman Volkov, koji je trebalo da nastavi da se penje, praktično prebacio letelicu na režim sletanja. Kako je pokazala simulacija, Tu-154 se za deset sekundi, do sudara sa vodom, spuštao u takozvanom kontrolisanom letu pod kontrolom pilota“, navodi se u članku.  

Među razlozima koje navode novine, pozivajući se na svoje stručnjake, je „dezorijentacija pilota u prostoru“. Osim toga, faktori koji su mogli da utiču na tragediju mogli bi da budu zamor posade i emocionalni stres pilota.

Ministarstvo odbrane Ruske Federacije - Sputnik Srbija
Moskva demantuje saopštenja o uzrocima pada Tu-154

Glavni vojni tužilac Sergej Fridinski, međutim, rekao je da informacija koja se pojavila u medijima o uzroku pada aviona Tu-154 kod Sočija predstavlja nagađanje.

Govoreći o ovoj verziji, Fridinski je izjavio: „U njoj ima više nagađanja, istraga za sada nije dovela ni do čega“. „Kada se naprave neki zaključci, onda ćemo razgovarati“.

Uzroci katastrofe, prema njegovim rečima, još uvek nisu poznati: „Da su ustanovljeni, bilo bi moguće završiti istragu“, dodao je Fridinski.

Krajem decembra član državne komisije načelnik službe bezbednosti vojnog vazduhoplovstva, general-pukovnik Sergej Bajnetov, rekao je da je prvobitno bilo više od 15 verzija nesreće sa Tu-154, a zatim je taj broj smanjen za polovinu.

Avion Tu-154 - Sputnik Srbija
Crna kutija: Let Tu-154 trajao 70 sekundi

FSB je kao glavne verzije naveo upad stranih predmeta u motor, loš kvaliteta goriva, grešku pilota i tehnički kvar. Nema znaka ni dokaza koji bi ukazivali na mogući teroristički napad ili sabotažu u avionu.

Avion Ministarstva odbrane Rusije koji se uputio u Siriju srušio se 25. decembra u Crnom moru nekoliko minuta nakon poletanja iz Sočija.

U avionu su bile 92 osobe, među kojima i 64 umetnika ansambla „Aleksandrov“, novinari i predsednica dobrotvorne fondacije „Pravedna pomoć“ Jelisaveta Glinka, poznata kao Doktorka Liza.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala