U skladu sa projektom rekonstrukcije na deonici Vranjska Banja — Ristovac izvedena je kompletna zamena više od 17 km donjeg i gornjeg stroja koloseka, polaganje 7 skretnica, reparacija 8 putnih prelaza, rekonstrukcija dve stranice i niske platforme, ugradnja odvodnih kanala, obnovljeni su sistemi za SS i TT, saopštio je „RŽD Internešenel“.
„Kao i na drugim južnim deonicama, svi građevinsko-montažni radovi izvodili su se u režimu 36-časovnih tehnoloških prekida saobraćaja bez putnog obustavljanja saobraćanja vozova. Za izvođenje radova angažovane su srpske kompanije u svojstvu podizvođača. Nakon rekonstrukcije, brzina kretanja vozova, koja ranije nije prelazila 50 km/č, može dostići do 120 km/č“.
„Na taj način, trenutno su izvedeni radovi na dve od tri južne deonice panevropskog Koridora 10. U najskorije vreme na deonici, Bujanovac—Bukarevac koja je predata ranije, počinje sa radom eksterna komisija za prijem, nakon čijeg završetka će objekat biti predat investitoru — ’Infrastrukturi železnice Srbije‘ a. d. i otpočeće trogodišnji garantni period“, navedeno je u saopštenju.
„RŽD Internešenel“ zaključuje da se rekonstrukcija poslednje deonice Vinarci—Đorđevo nastavlja u skladu sa dinamikom. Ukupna vrednost projekta rekonstrukcije sve tri deonice je veća od 38 miliona američkih dolara.