Kao rezultat rekonstrukcije pruge Beograd–Pančevo, u isto vreme sa povećanjem brzine saobraćanja vozova sa od 30 do 50 kilometara na sat na 120 kilometara na sat, povećani su kapacitet i bezbednost saobraćaja.
„Radovi na deonici su počeli krajem marta 2014. godine i obuhvatili su rekonstrukciju 16 kilometara postojećeg koloseka, izgradnju i elektrifikaciju novog drugog koloseka, izgradnju dve stanice i dva stajališta, mosta preko reke Tamiš, dužine 242 metra, kao i malih železničkih mostova“, navodi se u saopštenju.
Dodaje se da su izgrađene i tri trafostanice, zgrada za SS i TT u stanici „Pančevo glavna“. Izvedeni su radovi na ugradnji propusta, obnovi kontaktne mreže, sistemu SS i TT.
Pored toga, kompanija „RŽD Internešenel“ je sprovela dodatne radove na potpunoj zameni dva nadvožnjaka sa montažom novih metalnih raspona, a uspela je i da izvede radove na rekonstrukciji nadvožnjaka bez dodatnih troškova po investitora, obezbedivši bezbednost saobraćaja kako za putnike u železničkom saobraćaju, tako i za vozače automobila.