Japance možete nazvati dobavljačima svega ludog — od neverovatne reklame i zarazne pesme „Pen-pajnepl-epl-pen“ (Pen-Pineapple-Apple-Pen) do bakica koje plešu u kimonu i mačaka sa šeširima od vlastitog krzna. Stoga je Japan iz mnogo razloga istovremeno najbolje i najgore mesto na Zemlji.
U Japanu izuzetno vole banje (spa). I zabavne parkove. Zbog toga je gradonačelnik grada Bepu (grada poznatog po svojim termalnim izvorima) obećao da će otvoriti „Park spatrakcija“ u kojem će klasičan zabavni park biti kombinovan sa spa-tretmanima. Ali pod jednim uslovom: ukoliko video sa obećanjem dostigne jedan milion pregleda. Do sada je film pogledan više od dva miliona puta. Gradonačelnik je potvrdio da će izgraditi „Park spatrakcija“.
A ako „Park spatrakcija“ ipak ne bude otvoren, možete da odete u spa-hotel u prefekturi Kanagava i okupati se u bazenu ispunjenim crnim vinom. Savršeno!
Japanci imaju reputaciju diskretnih ljudi, ali ponekad se ne ustručavaju da urade neobične stvari. Ove bake plešu u kimonu uz pesmu „24K medžik“ Bruna Marsa.
Za novogodišnje praznike mreža picerija „Dominos“ planirala je da dostavlja pice na irvasima. Kompanija je tvrdila da to nije dobar reklamni trik, već praktično rešenje. Kretanje na irvasima je po snegu brže i udobnije nego na biciklu. Japan bi postao bolja zemlja da „Dominos“ nije odustao od ove ideje. Kako se ispostavilo, irvasi nisu želeli da nauče da isporučuju picu.
U Japanu ima mnogo muzeja sa neobičnim temama. Na primer, do prošle godine u malom gradu Fudžihara postojao je muzej seks-robota u kojem nije bilo nikakvih robota.
I muzej kamenja koji liče na ljudska lica.
Postoji i muzej rezanaca!
U Tokiju se nalazi muzej parazita i u njemu se prikazuje kakve grozote mogu da žive u organizmu čoveka koji je samo prezalogajio sirovu ribu.
U Japanu postoji jedinstvena na svetu turistička agencija za plišane igračke. Vaša igračka može da poseti Pariz, Tokio ili Singapur u društvu svojih plišanih rođaka za samo 4,5 hiljada jena (36,5 evra).
Naravno, Japanci su ljubitelji robota. Ali čak i oni mogu da budu vrlo simpatični.
Evo mali robot kompanije „Tojota“ čita emocije i interesuje se kako ste.
A ovo je Saja — kompjuterska učenica stvorena pomoću animacije CGI. Saja toliko realno izgleda da korisnici društvenih mreža nisu mogli da je razlikuju od prave devojke.
Japan ima poseban odnos prema životinjama. Ovde se otvaraju lokali sa mačkama i ježevima koji tamo žive; psi imaju naloge na „Instagramu“, a kornjače šetaju po ulici. Ali ljubimci interneta postali su psi japanske rase akita inu i šiba inu.
Ova šiba radi kao prodavac u kiosku.
Međutim, u Japanu postoje i stvari koje su za nas nepojmljive.
Zašto Japancima ne dojadi zarazna pesma komičara Piko Taroa o olovci, jabuci i ananasu?
„Pen-pajnepl-epl-pen“ pojavila se sredinom leta, a do decembra je dobila nastavak, nekoliko alternativnih verzija sa popularnim likovima, kao i privremeni, otvoren tri nedelje, kafić inspirisan pesmom.
Posebna tačka je potpuno luda japanska reklama. I ona je uvek bila takva.
Ovo je klasična reklama za rezance u kojoj popularni američki pevač Džejms Braun igra u plavom lakovanom ogrtaču. U pozadini svira japanska verzija Braunove „Seks mašine“.
A ovo je desetominutna kolekcija japanskih reklama sa Arnoldom Švarcenegerom u glavnoj ulozi.
Savremene reklame ne zaostaju za spotovima od pre dve decenije. Korisnici Jutjuba čak prave posebne kolekcije ludih japanskih reklama. Pogledajte jednu od njih.
Mnoga pitanja postavlja i japanska hrana. Ovde postoji i čudan vrsta jela,omlet na tačke.
『水玉オムライス』
— Miku. (@blue__39) July 19, 2016
妹に作ってあげた\(¨̮)/ pic.twitter.com/79i1XqrqMx
I neobične kombinacije.
Čips sa čokoladom od zelenog čaja.
A ponekad i zastrašujući izgled: ovo je čorba od karfiola i crvenog kupusa, brokolija, krompira i gljiva koja se zove „veštičji lonac“.
今夜は#魔女鍋
— なっちゃん@体重36%OFF (@nuts_luna) November 23, 2016
最初はそぉでもなかったが
ホントに煮込むほどに紫
生肉具合がマジ魔女#闇鍋#紫白菜#ダイエッター#ダイエッターさんと繋がりたい pic.twitter.com/3m3ts4X0pw