00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Upoznajte „Vladivostok“, najmoćniji nenuklearni ledolomac

© Foto : vyborgshipyard.ru Ledolomac "Vladivostok"
Ledolomac Vladivostok - Sputnik Srbija
Pratite nas
Izgrađen na brodogradilištu „Viborg“ i plovi vodama Baltičkog i Arktičkog mora pod ruskom zastavom, „Vladivostok“ je najmoćniji nenuklearni ledolomac u Rusiji i verovatno na celom svetu.

Ledolomac kog je naručila Federalna agencija za morski i rečni prevoz počeo je da vodi brodove duž zamrznutih voda ruskog severa u februaru 2016.

Ledolomci Projekta 21900 M, od kojih je vodeći „Vladivostok“, mogu da se probijaju kroz led debljine do metar i po. Oni su konstruisani za mnoge svrhe u ledenim vodama, kao što su pratnja brodova velikog kapaciteta, vuča, gašenje požara na brodovima i objektima na moru, brzi odgovor na pozive u pomoć i prevoz tereta.

© Foto : vyborgshipyard.ru Ledolomac "Vladivostok"
Ledolomac Vladivostok - Sputnik Srbija
Ledolomac "Vladivostok"

Dmitrij Zaharov, glavni ekspert službe za odnose sa javnošću Ujedinjene brodogradilišne korporacije, koja je vlasnik Brodogradilišta „Viborg“, rekao je za „Sputnjik“ da je „Vladivostok“ najmoćniji dizel-električni ledolomac na svetu.

„Izrazite karakteristike brodova Projekta 21900 M, koje ih odvajaju od drugih dizel-električnih ledolomaca su maksimalna automatizacija svih procesa, neograničen prostor rada i sposobnost da idu kroz led debljine do metar i po. Takođe su konstruisani da budu što je moguće udobniji za posadu, sa prostranim kabinama, odvojenim toaletima i visokokvalitetnim enterijerom. U Rusiji do sada nije bilo broda koji bi mogao da se takmiči sa ’Vladivostokom‘ u smislu udobnosti“, kaže Zaharov.

© Foto : vyborgshipyard.ru Ledolomac "Vladivostok"
Ledolomac Vladivostok - Sputnik Srbija
Ledolomac "Vladivostok"

On je dodao da je aktuelni transport Rusije u arktičkoj oblasti oživeo brodogradilišnu industriju.

„Moglo bi se reći da je obnova flote bila izazvana rastućom ulogom Severoistočnog prolaza kao najkraćeg brodskog puta između Evrope i Azije. Korporacija trenutno gradi tri nova ledolomca 60MV upravo za ovo područje. Drugi katalizator je projekat na Arktiku sa tri nova plovila koja se za tu svrhu grade u brodogradilištu Arktek Helsinki. Treći katalizator je potreba da se poveća vojno prisustvo u regionu. Očekuje se da brodogradilišta Severozapada izgrade čitavu flotu specijalizovanih patrolnih brodova da bi olakšale ovaj zadatak“, objašnjava Zaharov.

© Foto : vyborgshipyard.ru Ledolomac "Vladivostok"
Ledolomac Vladivostok - Sputnik Srbija
Ledolomac "Vladivostok"

Sve u svemu, on pretpostavlja da je Korporacija u stanju da blagovremeno reaguje na potrebe i vlade i privatnih kompanija, izgradnjom ledolomaca, uslužnih brodova i pomorske opreme koja bi odgovarala njihovim potrebama. I jasno je da Arktik nudi neke zaista dobre izglede za ruske brodograditelje i Rusiju u celini.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala