Šef stručnotehničkog nadzora Radomir Radičević je pojasnio da je reč o setu mašina koji se sastoji od tri mašine, glavna je ona koja vrši grubo skidanje čeličnim noževima, iza nje ide specijalna mašina koja vrši poliranje, i na kraju dolazi treća koja radi hrapavljenje kompletnog kolovoza.
„Greška se sastojala u tome što je na pojedinim delovima kolovoza, ne na kompletnom kolovozu, došlo do odstupanja od projektom i standardima predviđene ravnosti. Izvođač radova na betonskom kolovozu u tunelima Šarani i Brđani bio je ’Planum‘, i na njihov teret će biti fakturisani svi dodatni radovi na dovođenju kolovoza na nivo projektom predviđene tolerancije“, istakao je Radičević.
On je dodao da će za osam do 10 dana najkasnije tunel Šarani biti urađen, a to znači da mašina radi 1.500 kvadrata dnevno u dve smene i tokom vikenda, a odmah po završetku ovog tunela mašina prelazi u Brđane.
Pomenuti tuneli na deonici Ljig—Preljina Koridora 11 bili su proteklih nedelja u središtu pažnje nakon vesti da su nedovoljno visoki da kroz njih prođe šleper, što su Koridori Srbije demantovali.