Rekonstrukcija te 14 kilometara duge deonice je završena 30 dana pre ugovornih rokova.
Za vreme radova izvršena je kompletna zamena gornjeg i donjeg stroja koloseka, ugradnja pet skretnica, obnova 13 železničkih prelaza, rekonstrukcija dve stanice, kao i niskih platformi, izgrađeni su propusti, obnovljeni su kontaktna mreža i sistemi za SS i TT. Kao rezultat rekonstrukcije brzina kretanja vozova povećana je do 120 km/č.
U Srbiji je prvi put primenjen model izvođenja građevinsko-montažnih radova u režimu 36-časovnih zatvora, što je omogućilo da se izbegnu potrebe potpunog prekida saobraćanja vozova. Pored toga, u toku najvećeg opterećenja, od sredine juna do kraja avgusta, saobraćanje putničkih vozova se obavljalo bez prekida u saobraćaju.
„RŽD internešenel“ nastavlja sa rekonstrukcijom deonice Vinarci–Đorđevo, a planirano je da radovi na deonici Vranjska Banja–Ristovac budu završeni u najskorije vreme. Vrednost izgradnje i modernizacije tri južne deonice Koridora 10 iznosi više od 38 miliona dolara i realizuje se o trošku sredstava ruskog državnog kredita.