Uoči beogradske premijere predstave „Oslobođenje ili smrt“, Todorović za „Orbitu kulture“ objašnjava da je rad u pozorištu svojevrstan odbijanje činjenice da Srbi na Kosovu žive u etnocentričnom svetu:
„Reč je o društvu koje živi u aparthejdu, u kojem se Srbi voze u sopstvenim kombijima, jer ne smeju da uđu u one ’međunarodne‘ kosovske, monoetničke. Taj etnocentrizam aparthejdskog tipa čini da svako naše gostovanje u bilo kojoj enklavi jeste uvek nekakav mali gest pobune. Posebno kada igramo u gradovima kao što su Prizren, Đakovica, Peć… u kojima se Srbi ne broje ni u promilima, već na jednoj šaci — jedan, dva tri četiri, pet…“
Pored razgovora o tome kako je od stenograma sa čuvene Podgoričke skupštine nastala predstava „Oslobođenje ili smrt“, u ovoj emisiji bavili smo se još jednim premijernim naslovom — predstavom „Gozba“ Zvezdara teatra i to sa njenim rediteljem Veljkom Mićunovićem.
Povodom otvaranja 12 izdanja filmskog festivala Slobodna zona, posle kojeg će uslediti i Festival autorskog filma, zapitali smo se imamo li previše filmskih smotri, da li su sve one identitetski jasno razgraničene, zašto nam u goste više ne dolaze slavna imena evropskog i svetskog filma… Naši sagovornici su selektori ta dva festivala Rajko Petrović (Slobodna zona) i Igor Stanković (FAF).
O detaljima sa snimanja novog albuma, kao i o nastupu na otvaranju Novosadskog džez festivala slušaocima Sputnjika govorio je Vasil Hadžimanov, a ugostili smo i ansambl Vazdušno desantnih snaga Rusije koji je u našem studio otpevao „Tamo daleko“.