Kao što je već poznato, kompanija „RŽD Internešenel“, a na zahtev investitora — „Infrastruktura železnice Srbije“ je na nadvožnjacima izvodila dodatne radove, za čijim izvođenjem je potreba nastupila tokom same realizacije projekta.
„U avgustu 2015. godine, nakon polaganja novog gornjeg stroja pruge, prilikom ispitivanja za puštanje vozova u saobraćaj, na nadvožnjacima su se pojavile značajne deformacije. Na zahtev ’RŽD Internešenel‘ je izvršen dodatni tehnički pregled nadvožnjaka metodom ultrazvučne defektoskopije varova. Na osnovu dodatnog pregleda je utvrđeno, da su rasponi mosta oštećeni, te da bi primena ranije propisanih projektnih rešenja, dovela do rušenja konstrukcije“, dodaje se u saopštenju.
Tokom rekonstrukcije nadvožnjaka je izvršeno preuređenje srednjih stubova, bušenje i betonski radovi, montaža novih čeličnih raspona, i u konačnoj fazi je saniran asfalt na kolovozu i na trotoarima uz kolovoz. Nakon završetka radova na rekonstrukciji nadvožnjaka, na njima preostaje da se sanira gornji stroj pruge i kontaktna mreža.
Bez obzira na to, što su ovi radovi stvorili vozačima u drumskom prevozu privremene neprijatnosti, radovi su sprečili eventualne tragične događaje. „RŽD Internešenel“ planira, da u novembru 2016. godine završi izvođenje svih radova na nadvožnjacima.