Tri nominacije RT je osvojio na osnovu glasanje publike „Pipls lovi“, a četiri nagrade dodelio je žiri, u kojem su bili predstavnici „Gugla“, „Tvitera“, „Hafington posta“ i drugih velikih međunarodnih medijskih kompanija, saopštila je pres-služba televizije.
„Sedam najprestižnijih digitalnih nagrada je odlično! A posebno je za nas značajno da pobedimo u glasanju gledalaca, i to gotovo u svim kategorijama. Kada za vas glasaju ljudi, vaši gledaoci, i donesu vam pobedu, to je ponekad vrednije od zlata“, rekao je rukovodilac onlajn-projekata RT Kiril Karanovič Valua.
Interaktivni multimedijalni specijalni projekat RT „Černobilj 30“ posvećen 30-godišnjici Černobiljske katastrofe, dobio je srebrnu nagradu žirija u kategoriji „Veb-sajt: Najbolja rešenja“ i bronzanu u kategoriji „Veb-sajt: Najbolje korišćenje animacije/animirane grafike“.
Sajt televizije RT dobio je bronzu u kategoriji „Veb-sajt: Vesti“.
Grupa digitalnih projekata RT, nalozi na platformama „Fejsbuk“, „Jutjub“, „Tviter“, „Saundklaud“ i „Instagram“, dobila je bronzanu nagradu u kategoriji „Društvene mreže: Najveće prisustvo na društvenim mrežama“.