Miljković je pobedio i u poslednjoj trci sezone, koja se vozila u hrvatskom Buzetu, i još jednom dokazao dominaciju na brdskim stazama.
Prvu trku Miljković je završio prvi, sa vremenom od 2 minuta, 44 sekunde i 559 hiljaditih delova sekunde. Zbog kvara na automobilu hrvatskog kolege Tomislava Muhvića Miljković je morao da ponovi prvi start. Odvozio je sjajno i već tada odneo prvu pobedu.
Posle njegove trke je počela da pada kiša i vozači su morali da promene gume.
Na drugu trku se dugo čekalo zbog klizave staze i izletanja.
Tek oko 17 časova je mladi šampion došao na start… To je bio početak ispisivanja istorije.
Posle fantastičnog starta trku je odradio maltene kao prvu, sa vremenom od 3 minuta, 2 sekunde i 525 hiljaditih delova sekunde i ukupnim vremenom od 5 minuta, 47 minuta i 84 hiljaditih delova sekunde pobedio za titulu prvaka Evrope.
Tokom gotovo čitave sezone Miljković je bio prvi u generalnom plasmanu, dok ga je Austrijanac Kristijan Švajger pratio u stopu. Imao je Nikola priliku i da kalkuliše, i drugim mestom u Hrvatskoj obezbedi titulu. Ali to kod njega ne postoji kao opcija, kada sedne za volan — samo koncentracija i pun gas… Do pobede!
Tako je, sa samo dvadeset jednom godinom, postao najmlađi evropski šampion. U Buzetu kod Rijeke vozila se poslednja, 12. trka u sezoni. Od tih 12 trka, Nikola je osam puta pobedio, tri puta bio drugi i jednom treći. Od 12 trka, 12 puta na postolju!
Sezona iz snova za mladog srpskog vozača, koja ga vinula na krov Evrope u EHCC, takmičenju koje je pre 4 godine uspeo da osvojio i Dušan Duca Borković.
Sputnjik je jedini srpski medij koji je pratio našeg šampiona i, uz uskospecijalizovani portal „Trke“, jedini koji mu je pružio medijsku podršku.