Istorija konstruktorskog biroa „Suhoj“ počela je u oktobru 1930. godine, kada je Pavel Osipovič Suhoj došao na čelo Četvrte brigade za eksperimentalne konstrukcije (AGOS) Centralnog aerohidrodinamičnog instituta (CAGI).
Upravo od tog momenta počeo je da se formira kolektiv budućeg eksperimentalnog konstruktorskog biroa. Uredbom vlade od 29. jula 1939. godine, Suhoj je imenovan za glavnog konstruktora. Biro je prerastao u avijacioni zavod za serijsku proizvodnju i preselio se u Harkov.
Su-1/Su-3
Bila su samo dva primerka: prvi eksperimentalni avion I-135 (od decembra 1940. Su-1) napravljen je u Harkovskom zavodu 25. maja 1940. godine, a drugi, koji je dobio oznaku Su-3, 1941. godine (nije bio testiran).
Su-2
Ovaj avion je prvi let izveo 1937. godine. Njegova maksimalna brzina bila je 486 kilometara na čas, a visina 8.400 metara.
Su-5
Prvi let ovaj avion je izveo 1945. godine. Njegova maksimalna brzina bila je 793 kilometra na čas, a visina letenja 12.000 metara.
Su-6
Avion je prvi put leteo 1941. godine. Na velikoj visini mogao je da dostigne maksimalnu brzinu od 514 kilometara na sat, a maksimalna visina bila mu je 8.100 metara. Bio je naoružan dvama 23-milimetarskim topovima „volkov-jarcev 23“, dvama 7,62-milimetarskim mitraljezima ŠKAS (1.400 patrona) i jednim 12,7 milimetarskim mitraljezom UBT (196 patrona). Mogao je da nosi municiju mase do 400 kilograma.
Su-7
Prvi let je izveo 1955. godine. Najveća brzina koju je mogao da postigne bila je 2.100 kilometara na sat, a maksimalna visina letenja bila mu je 15.000 metara. Borbena nosivost ove letelice bila je 2.000 kilograma, a u njenom naoružanju bile su, pored ostalog, rakete S-3K, S-5 ili S-24 kao i dve bombe od po 500 kilograma, ili četiri bombe od po 250 kilograma, ili jedna nuklearna RDS-4.
Su-8
Prvi let ovaj avion je izveo 1943. godine. Najveća brzina koju je mogao da postigne bila je 550 kilometara na čas, a maksimalna visina letenja 9.000 metara. Ukupna masa municije koju je mogao da ponese bila je između 600 i 1.400 kilograma.
Su-9, Su-11, Su-13
Su-9 ima dve modifikacije. Su-11 je supersonični lovac-presretač s jednim motorom, podesan za sve vremenske uslove. Od Su-9 se razlikuje zahvaljujući moćnijoj raketi RLS RP-11 i dvema raketama K-8M. Kasnije su na osnovu ovog aviona razrađeni nacrti borbenog aviona i lovca za presretanje Su-13 koji, ipak, nisu realizovani.
Su-12
Ovaj avion je prvi put leteo 1943. godine, maksimalnom brzinom od 531 kilometar na sat. Najveća visina koju je mogao da dostigne bila je 11.000 metara. Bio je naoružan sa četiri 20-milimetarska topa B-20E.
T-4
Tradicionalno, u konstruktorskom birou „Suhoj“, koji je obnovljen 1953. godine, programi projektovanja bili su podeljeni na dve grupe: program T (trougaono krilo) i program S (krilo u obliku strele). Otuda potiču indeksi za eksperimentalne avione.
T-4 je prvi put leteo 1972. godine, maksimalnom brzinom od 3.200 kilometara na sat, na najvećoj visini od 25.000 metara. Nosio je dve rakete X-45.
Su-22M3
Leteo je tokom 1982. i 1983. godine. Njegova najveća moguća brzina bila je 1.900 kilometara na sat, a maksimalna visina 14.200 metara. U naoružanju je imao dva topovska uređaja kalibra 30 milimetara i rakete X-23M, X-25MR (ML, MP), X-29L, X-28, R-60 (R-60M).
Su-24M4
Korišćen od 1983. do 1990. godine. Maksimalna brzina bila mu je 1.400 kilometara na sat, a najveća visina 14.200 metara. U naoružanju je, pored ostalog, imao rakete R-60 i KAB-500KR.
Su-24MK
Prvi let ovaj avion je izveo 1987. godine. Njegova maksimalna brzina je 1.315 kilometara na sat, a najveća visina 11.000 metara. U naoružanju ima rakete vazduh—vazduh, KAB-500KR, KAB-500L, avijacione bombe i kasetne bombe.
Su-25K
Prvi let ovaj avion je izveo 1979. godine. Maksimalna brzina mu je 950 km/č, a maksimalna visina letenja 7.000 metara. U naoružanju, pored ostalog, ima rakete vazduh—vazduh i avijacione bombe 100., 250 i 500.
Su-27UBK
Avion je prvi put poleteo 1986. godine. Njegova maksimalna brzina je 1.400 kilometara na sat, a maksimalna visina letenja 17.500 metara. Naoružan je raketama vazduh—vazduh, nenavođenim projektilima, avijacionim bombama od 100, 250 i 500 kilograma i kasetnim bombama.
Su-27SK
Ovaj avion je prvi put poleteo 1991. godine. Maksimalna brzina mu je 1.400 kilometara na čas. Njegova najveća visina letenja je 18.500 metara, a u naoružanju ima navođene rakete vazduh—vazduh, nenavođene projektile S-8KOM, S-8OM, S-8BM i drugu municiju.
Su-30MK je specijalno dorađen usavršenim sistemom upravljanja naoružanjem, na osnovu serijskog aviona Su-30. Prvi put je poleteo 1993. godine, a njegov arsenal čine rakete vazduh—zemlja X-59ME, X-31A, X-31P, X-29T(TE), X-29L, KAB-500KR, KAB-500OD, KAB-1500KR i KAB-1500L.
Su-32
Avion je prvi put leteo 1994. godine. Njegova maksimalna brzina leta je 1.900 kilometara na sat, a maksimalna visina letenja 15.000 metara. Naoružan je dirigovanim raketama vazduh—vazduh i vazduh—zemlja, avijacionim i kasetnim bombama i nedirigovanim projektilima.
Su-33
Maksimalna brzina letenja ovog aviona je 2.300 kilometara na sat, a najveća visina letenja 17.000 metara. Naoružan je navođenim raketama vazduh—vazduh, projektilima S-8KOM, S-8OM, S-8BM, S-13T i drugom municijom.
Su-34
Avion je prvi let izveo 1990. godine. Na velikoj visini dostiže brzinu od 1.900 km/č, a maksimalna visina mu je 17.000 metara. Naoružan je 30-milimetarskim topom GŠ-30-1.
Su-35
Prvi put je poleteo 2008. godine. Njegova maksimalna brzina je 2.500 kilometara na sat, a maksimalna visina 20.000 metara. Naoružan je raketama vazduh—vazduh srednjeg i malog dometa, raketama vazduh—zemlja i visokopreciznom municijom.
Suhoj Superdžet 100
Putnički avion za manje destinacije, prvi serijski civilni putnički avion u Rusiji sa sajdstikom (bočnim upravljačem).