https://lat.sputnikportal.rs/20160726/Rusija-avion-1107549368.html
Testiran prvi ruski električni avion (video)
Testiran prvi ruski električni avion (video)
Sputnik Srbija
Privatna kompanija za proizvodnju aviona iz Penze nastavlja testiranje prvog ruskog eksperimentalnog aviona sa električnim motorom, izgrađenim od domaćih... 26.07.2016, Sputnik Srbija
2016-07-26T09:27+0200
2016-07-26T09:27+0200
2016-07-26T10:10+0200
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/110755/06/1107550694_0:0:1920:1080_1920x0_80_0_0_0af787c99c1e09415f79a9f830e09671.jpg
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2016
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/110755/06/1107550694_336:0:1776:1080_1920x0_80_0_0_c58103a2e3cbb7df4205c63ca094e109.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
rusija, vesti, svet
Testiran prvi ruski električni avion (video)
09:27 26.07.2016 (Osveženo: 10:10 26.07.2016) Privatna kompanija za proizvodnju aviona iz Penze nastavlja testiranje prvog ruskog eksperimentalnog aviona sa električnim motorom, izgrađenim od domaćih komponenti.
Prvi let prve ruske letelice sa električnim motorom održan je 25. novembra 2015. godine.
U kompaniji „Avijastroitelj“ su saopštili da su svi delovi, osim baterija, ruskog porekla. Prvobitno je avion AS-4-115 imao jedan električni motor.
Prvi let AS-4-DU sa dva električna motora je bio sproveden krajem maja 2016. godine.
Kako se navodi, snaga motora iznosi 10 kilovati. Baterija je dovoljna za letenje na visini od 1.000 metara i za 70-80 km pri pravolinijskom letu. Za obradu tehničkih rešenja se koriste i različiti propeleri za realizaciju maksimalne efikasnosti motora.