To je prava prilika za one koji bi želeli da se istuširaju u hostelima, spa-centrima, teretanama, a da ne kupuju dnevne karte ili da rezervišu sobu. Pritom, budući korisnici ne moraju da popunjavaju ankete ili da se registruju na sajtu ovih centara. Postoji mogućnost da se tuš-kabina ili kupatilo unapred rezerviše. Prvih petnaest minuta tuširanja košta 250 rubalja (tri i po evra), svaki dodatni minut — 10 rubalja (13 evrocenti), vremenskih ograničenja nema.
Jedan od autora ideje Viktor Filipov za Sputnjik kaže da sada veliki gradovi nisu prilagođeni za aktivan život, tako da je prosečan stanovnik koji redovno trči primoran da se time bavi u blizini mesta stanovanja jer nema gde da se istušira. To se odnosi i na one koji bi rado išli na posao biciklom, ali ne mogu „iz higijenskih razloga“.
Prema rečima Filipova, trenutno na svetu ne postoje slični onlajn-servisi, izuzev možda Amerike, gde postoji mogućnost da se za tuširanje iznajmi soba u luksuznom hotelu na 2-3 sata, ali to košta mnogo skuplje.
Filipov ističe da njegova ekipa koristi model sličan onome koji koristi „Uber“: vlasnici teretana i spa-centara će dobiti veći deo prihoda, dok booosh.me dobija proviziju.
Inače, boosh u engleskom jeziku odgovara uzrazu kul. Filipov objašnjava da su oni u naziv projekta dodali još jedno „o“ kako bi zvučalo još bolje i neobičnije, a činjenica da naziv zvuči kao prezime bivšeg predsednika SAD „samo dodaje šarm“.