U skladu sa uslovima ugovora, kompanija je izvela radove na rekonstrukcije tri deonice Koridora 10, ukupne dužine više od 65 kilometara, i to: Sopot Kosmajski — Kovačevac (18 km), Mala Krsna — Velika Plana (29 km) i Ruma — Golubinci (18 km). Rezultat izvršene rekonstrukcije je povećanje brzine saobraćaja vozova sa 30 na 120 kilometara na čas, saopštio je „RŽD Internešnel“.
Investitor „Infrastruktura železnice Srbije“ je 1. juna ove godine potpisao Konačnu situaciju, iako se u skladu sa investitorovom dinamikom izvođenja radova pretpostavljalo da će radovi trajati do februara 2017.
Kako stoji u saopštenju, predaja objekta pre roka je omogućena zahvaljujući donetim organizacionim rešenjima, kao i primeni savremene efikasne ruske tehnologije i mehanizacije u oblasti rekonstrukcije železničkih pruga.
Dakle, izrađena i implementirana varijanta paralelnog izvođenja radova na dvema deonicama, na kojima se izvode radovi na rekonstrukciji, to jest, na deonici Golubinci — Ruma i Sopot Kosmajski — Kovačevac, omogućila je da se radovi izvedu tri i po meseca ranije u odnosu na ugovorenu dinamiku izvođenja radova, dok je izbor stanice Velika Plana za baznu stanicu tokom izvođenja radova na deonicama Sopot Kosmajski — Kovačevac i Mala Krsna — Velika Plana omogućio, kako eliminisanja gubljenja vremena na mobilizaciju, tako i eliminisanje dodatnih finansijskih troškova.
Ukupna vrednost Aneksa br. 2.1 je 48.700.000 dolara.