Novi proizvod se zove Gjendjo, što se prevodi kao „izdrži“. Predstavnici kompanije objasnili su da je poruka upućena korejskim radnicima koji često provode duge dane na poslu, nakon noći u kojoj su pili alkohol.
U Južnoj Koreji radnik ne može tako lako da odbije piće uveče sa kolegama, a posebno sa šefovima. Redovne korporacijske žurke su deo poslovne kulture ove zemlje. Radnici često osećaju pritisak da piju čak i ako ne vole alkohol, da ih ne bi odbacili u društvu. Zato bi ovaj sladoled trebalo da pomogne radnicima da se izbore sa posledicama pokušaja da se uklope u društvo.
Sladoled sa grejpfrutom sadrži sok od orijentalnih grožđica, što je popularan lek za mamurluk u Južnoj Koreji, navodi agencija Rojters.
Južna Koreja nalazi se na vrhu zemalja azijskog Pacifika po potrošnji alkohola. Prema izveštaju SZO iz 2014, prosečan Južnokorejac popije 12,3 litre alkohola godišnje. Ukupna prodaja lekova za mamurluk iznosi oko 126 miliona dolara godišnje.
Alkohol povlači veliku industriju ostalih proizvoda u Južnoj Koreji, uključujući i specijalnu kozmetiku za žene za hidrataciju kože koja se zbog pića suši.
Sa druge strane, sladoled privlači veliku pažnju širom Istočne Azije. U aprilu je japanska kompanija Akahi Njugio objavila video u kojem se zaposleni izvinjavaju zbog podizanja cena kompanijskog sladoleda prvi put od 1991. godine.
Video je objavljen na internetu i imao je milione pregleda. Akagi Njugio proizvodi sladolede sa neobičnim ukusima, kao što je paradajz, špagete ili supa.