„Vojnik uvek mašta o velikim misijama, neprijatelj je u njegovim očima, odgovornost nosi na svojim plećima i strast u srcu“, kaže se u video-poruci koja počinje slikom mladog regruta.
„Moglo bi da se zarati u bilo kom trenutku. Da li ste spremni za to?“, nastavlja se u video-snimku.
Oglas je deo projekta modernizacije Kineske narodnooslobodilačke vojske, koja je najveća borbena sila u svetu.
U videu je naglasak na najnaprednijoj ratnoj tehnici, poput borbenih aviona J-11, tenkova 99A, balističkih raketa DF-11 i prvog kineskog nosača aviona.
Slike su praćene pesmom u hip-hop stilu.
„Urličući kao životinje, od centra do granice. Idemo u rat, borimo se da pobedimo!“, kaže se u pesmi, „ukrašenoj“ refrenom: „Ubij! Ubij! Ubij!“.
Ovo je, inače, prvi put da je kineska vojska koristila hip-hop muzičku temu u oglasu za potencijalne regrute. Prethodni oglasi koristili su tradicionalne muzičke teme, da ne bi, kako piše „Čajna dejli“ delovali previše agresivno.
Kineska armija ima 2,3 miliona pripadnika, a ako promocija ovakve vrste bude uspešna, očekuje se da taj broj postane još veći.